Hari Ini

Lowongan Kerja di Bitung Februari 2014 OPERATION STAFF

Update Selasa, 04 Februari 2014 at 06.49. Dalam topik Bitung

Lowongan Kerja di Bitung Februari 2014 OPERATION STAFF - Hari ini begitu indah, semakin hari jumlah penangguran semakin banyak tidak sebanding dengan perusahaan yang ada pada setiap daerah maka dari itu banyak orang yang sudah berpendidikan tinggi masih belum mendapatkan kerja, mungkin termasuk anda saat ini. Tugas anda adalah mencari lowongan kerja untuk anda jadikan peluang agar anda dapat segera bekerja.

Pada artikel saya yang satu ini akan membahas loker di Bitungbagi anda yang tinggal di kota Bitung dan sekitarnya, peluang kerja yang saya berikan ini jangan anda sia siakan karena anda tidak sendiri ketika melihat lowongan kerja ini, baca dan segeralah lamar jika anda merasakan cocok dengan pekerjaan dibawah ini.

 MERATUS LINE, PT,  

COMPANY DESCRIPTION
   
URGENTLY REQUIRED

PT. MANDIRI BAHARI LINE is one of strategic business unit of PT. Meratus Line & Group which provides complete transportation solutions in shipping and logistic fields in Asia.  Our vision is to become the preferred integrated regional transportation solution in Asia. Currently MB Line is operating more than 15.000 container units and to more than 25 key locations in Asia to ensure full & smooth support to its client. In order to support the company expanding to meet new requirements and standards in transportation industry, we would like to invite young and energetic peoples to be part of our team.
  
OPERATION STAFF (BITUNG)
   
Responsibility :
  • As branch representative of Operational Division in handling and coordinating shipment process in order to ensure delivery smoothness
Requirements :
  • Male under 27 years of age
  • Minimum Diploma Degree of any discipline
  • Candidate with previous experience in shipping / forwarding industry would get priority
  • Able to communicate effectively and well organized
  • Responsible and independent; able to work under minimum supervision  
  • Physically fit to working outdoor
Submit your application letter, comprehensive resume and supporting documents to :
estanti.damaryanti@meratusline.com

Kirimlah segera ke alamat yang ditulis dalam artikel kali ini jangan sampai anda salah mengirimnya telitilah, sekian dulu pada hari ini dari saya tentang info loker di Bitung Februari 2014.

Share to

Facebook Google+ Twitter Digg

Tulis Komentar Kamu dibawah, pilih Name/URL atau pilih Anonymous.

0 Komentar untuk "Lowongan Kerja di Bitung Februari 2014 OPERATION STAFF"

Posting Komentar